Upozornění na pohledávku VODAFONE!

Ve druhé půlce listopadu roku 2011 jsem po 7,5 letech zrušil účet u mobilního operátora Vodafone. Tel. číslo bylo deaktivováno během 24h (předpokládám, že jsem platil plnou částku do konce zúčtovacího období). Problém byl, že po deaktivací čísla jsem se už nemohl přihlásit do Vodafone samoobsluhy. Napsal jsem tedy 8.12.2011 následující žádost na “Centrum péče Vodafone”:

Dobrý den,

zrušil jsem účet u Vodafone, čímž se mi zablokoval přístup do Samoobsluhy a nemám tak k dispozici údaje o aktuální dlužné částce. Navíc jsem se přestěhoval, takže jakákoli korespondence na bývalou adresu mi nebude doručena.

Můžete mi poslat vyúčtovaní na můj mail ——-

Děkuji.

Milan Machain

Odpověď přišla 12.12.2011 i s dlužnou částkou, kterou jsem neprodleně uhradil. Tím jsem považoval vztah s Vodafone za definitivně ukončený.

To byl samozřejmě velký omyl. Dne 23.3.2012 se mi ozvali z b4b-inkasso.com. Předmět? “Upozorneni na pohledavku VODAFONE!”.

Kde jsem asi tak udělal chybu? Zdá se, že mně Vodafone nebyl schopný zaslat celkovou zbývající částku, ale jen za … asi předchozí období. A to přesto, že jsem tel. číslo již nemohl používat. A přitom by stačilo, aby zůstala Vodafone samoobsluha přístupná do konce doplacení všech restů (byť jen v read-only režimu).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *